МОДА НА ВІСТРІ
Fashion-простір найшвидше реагує на глобальні політичні, соціальні, економічні зміни. За це ми і любимо моду, віддаючи належне інтуїції й таланту її гравців. Але не тільки креативом реагують дизайнери на світові катаклізми. Зміни, що відбуваються у правилах, за якими мода грала кілька останніх десятиліть, комусь здаються хаосом, комусь революцією. Зміни дат, злиття ліній, колаборації брендів, зміни пріоритетних ринків, зміни дизайнерів у Домах моди, зміни маркетингових і рекламних стратегій… Зміни, зміни, зміни… Мета цієї революції більш прагматична, ніж здається. Мода прагне повернути продажі, повернути увагу і фанатизм мас. Але об’єктивно – мода як ніколи відповідає своїй місії: генерувати та віддзеркалювати зміни.
Новий кампейн Ukrainian Fashion Week, задуманий ще навесні, якнайкраще візуалізував розуміння поточного моменту.
Хто, як не природа, є втіленням постійних змін.
Кому, як не молодим, руйнувати стереотипи.
Чим, як не розкутою образністю, вітати нове.
Модно бути «живим», модно бути сміливим, модно приймати зміни.
І кому, як не молодій і амбітній українській моді, демонструвати цю зухвалість світові.
ПРОГРАМА ПОКАЗІВ
102 дизайнери, 54 покази, 24 локації, 19 спеціальних проектів, понад 200 акредитованих ЗМІ та близько 18 000 гостей за 7 днів.
Вже традиційно подіумну програму Ukrainian Fashion Week відкриє показ POUSTOVIT. На головній локації Ukrainian Fashion Week у Мистецькому Арсеналі буде діяти два подіуми: головний подіум (Main Сatwalk) та подіум у правому крилі МА. Вже декілька сезонів ми спостерігаємо розширення «простору» Ukrainian Fashion Week, дизайнери виходять за рамки локації Мистецького Арсеналу та організовують власні шоу у найрізноманітніших місцях Києва – у Цирку, столичній школі, на паркінгу… Цього сезону дизайнери також здивують вибором локацій для показів.
Fashion-презентації, перформанси, шоу-руми – колекції весна-літо 2017 у рамках Ukrainian Fashion Week будуть представлені у різноманітних, актуальних для кожного бренду, форматах.
СПЕЦІАЛЬНІ ПРОЕКТИ
#ART-FASHION SPACE
Традиційно на головній локації Ukrainian Fashion Week у Мистецькому Аресналі буде діяти Art-fashion space – місце, де мода поєднується з мистецтвом. Протягом 5 днів будуть представлені змінні інсталяції та fashion-перформанси.
Art-fashion space розпочне свою роботу з представлення проекту «Хто за ширмою?» – колаборація українських дизайнерів з дотичних сфер – моди та інтер’єрного дизайну, які об’єднались для створення унікальних авторських ширм. Організатори проекту, Тиждень інтер’єрного дизайну ALPI FINDER, запросили до участі дизайнерів, які об’єдналися у творчі та професійні дуети: DZHUS х PAVEL VETROV, FROLOV х ELENA DOBROVOLSKA,LITKOVSKAYA х MAKHNO, NATALIA KAMENSKA х FILD.
SHOWROOMS
У рамках 39-го Ukrainian Fashion Week у Мистецькому Арсеналі для відвідувачів працюватимуть шоуруми взуття, аксесуарів та одягу.
# Шоурум одягу
Шоурум одягу представлятиме 8 дизайнерських брендів. Проходитиме за підтримки «Текстиль Контакт».
#All About Footwear
Вже традиційним для гостей Ukrainian Fashion Week став шоурум взутя All About Footwear за підтримки INTERTOP. Протягом п’яти днів у Мистецькому Арсеналі будуть представлені авторські колекції взуття українських брендів. У новому сезоні стане відоме ім’я переможця Конкурсу від компанії INTERTOP. Переможець Конкурсу отримає можливість створити капсульну колекцію для бренду BRASKA та укласти контракт на реалізацію цієї колекції у магазинах INTERTOP. За усіма подіями можна стежити на сайті партнера проекту ELLE.UA.
#PARFUM CORNER “Oriental Lounge. Ukrainian set”
Парфумерний корнер – новий формат для Ukrainian Fashion Week – відбувається за підтримки parfum büro. На спеціальному просторі у Мистецькому Арсеналі, який зібрав відомих українських парфумерів, буде створено новий унікальний аромат «made in Ukraine».
parfum büro – інтерактивна платформа, яка об’єднує творців концептуальних парфумерних брендів, професіоналів ринку нішевої парфумерії, представників трендових профільних мас-медіа та просто любителів рідкісних ексклюзивних ароматів.
# Шоурум аксесуарів
Успіх українських дизайнерських брендів аксесуарів вже вдруге надихнув Ukrainian Fashion Week на організацію спеціального шоуруму. Цього сезону партнером шоуруму аксесуарів стане український бренд наручних годинників КЛЕЙНОД.
# EPSON DIGITAL FASHION
У березні цього Ukrainian Fashion Week розпочав конкурс «EPSON DIGITAL FASHION» під медіапатронатом ELLE Ukraine.
Протягом півроку учасники конкурсу EPSON DIGITAL FASHION створювали серії принтів, змагаючись за призи від Epson та можливість продемонструвати власну колекцію в рамках EPSON DIGITAL FASHION show. Журі Конкурсу у складі Salvatore Amura (CEO e President Accademia di BelleArtiAldoGallo IED Como), головного редактора ELLE Ukraine Соні Забуги, переможниці Міжнародної бієнале fashion-ілюстрації IMAGO-2014, арт-директора LAKE studio Маші Гаврилюк, керівника проекту NAMES’UA modateka Антоніни Головко, дизайнерів Ірини Діль та Олексія Залевського обрало найкращих вісім дизайнерів, які за підтримки компанії Epson вже надрукували тканини для нових колекцій на широкоформатному принтері серії Epson Sure Color SC-F.
За результатами конкурсу вісім обраних колекцій будуть представлені не тільки на подіумі UFW (16 жовтня), а й на сторінках журналу ELLE UKRAINE.
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
#Лекція Ліани Білякович “Трендові перспективи моди 2018”
Лекція професора кафедри дизайну одягу Київського національного університету культури і мистецтв Ліани Білякович. Ліана Білякович – фундаторка наукової школи Прогнозування моди в Україні, аналітик та прогнозист моди, експерт міжнародного класу в галузі текстилю, член Спілки дизайнерів України. Має науковий ступінь Ph.D. (Doctor of Philosophy in Technical Scienses ) та диплом REFA – International (Німеччина) «Топ-менеджмент європейської індустрії моди» (друга вища освіта).
#Лекція “Fashion management у дії” від предcтавника CSVPA за підтримки DEC education
Кріс Моген, директор Cambridge School of Visual & Performing Arts (CSVPA), та інші представники найбільшого рейтингового коледжу Великої Британії, розкажуть про ефективні стратегії та прийоми менеджменту та маркетингу у fashion-індустрії. Міжнародна освітня компанія DEC education – лідер з підготовки студентів по напрямках Art & Design, Drama & Music для вступу у престижні університети мистецтв, включно з University of the Arts London, Kingston University та The Royal Academy of Dramatic Art.
# Лекція “Створення цифрової Fashion-ілюстрації та принтів на графічному планшеті” за підтримки Wacom Ukraine
Професійні ілюстратори, представники компанії Wacom Ukraine, розкажуть про нові можливості створення цифрової Fashion-ілюстрації та технології, які необхідні для прискорення щоденної роботи дизайнера, зокрема для створення принтів на тканині. Компанія «Новела» офіційний дистриб’ютор Wacom в Україні, виступає партнером призового фонду Міжнародної бієнале fashion-ілюстрації IMAGO.
# 2000 років історії текстильного друку від Джованні Оттонелло, креативного директора IED
Джованні Оттонелло, креативний директор італійського Istituto Europeo di Design, розповість про історію та нові технології текстильного друку. З жовтня 2015 року Istituto Europeo di Design є офіційним партнером Ukrainian Fashion Week. Цей навчальний заклад відкриває виняткові перспективи для молодих талантів з України, можливість здобути цінні практичні навички та досвід роботи за кордоном у провідних дизайнерських студіях.
# Семінар “Модні прийоми на всі часи” від Cambridge School of Visual & Performing Arts
На локації платформи Fresh Fashion Day відбудеться практичний семінар за участі Кріса Могена, директора Cambridge School of Visual & Performing Arts (CSVPA), який розповість секрети найбільш дієвих модних прийомів, актуальність яких доведена часом.
МІЖНАРОДНА БІЄНАЛЕ FASHION-ІЛЮСТРАЦІЇ IMAGO
Вже втретє в рамках осінньої сесії Ukrainian Fashion Week пройде фінал конкурсу Міжнародної бієнале fashion-ілюстрації IMAGO. Одним із завдань конкурсу є поступове формування простору ефективної взаємодії та співпраці між графіками, медіа та дизайнерами одягу. Завдяки міжнародному статусу бієнале IMAGO та авторитетному журі з різних країн світу участь у Конкурсі відкриває фіналістам величезні можливості.
Роботи конкурсантів оцінюють члени міжнародного журі, до якого увійшли авторитетні ілюстратори та арт-куратори – Керолайн Андріе (Франція), Річард Кілрой (Велика Британія), Спірос Халаріс (Велика Британія), Катерина Тейлор (Україна), Олександр Соловйов (Україна).
Підтвердженням актуальності fashion-ілюстрації у світі стала вражаюча статистика бієнале. Цього разу роботи до конкурсу подали 278 конкурсантів з 15 країн світу.
Роботи фіналістів Конкурсу буть представлені окремою експозицією в Мистецькому Арсеналі протягом Ukrainian Fashion Week. Після цього роботи фіналістів представить простір XXWHYISM, надавши можливість всім бажаючим не тільки ознайомитися з роботами, а й придбати їх.
Нагородження переможців у двох офіційних номінаціях відбудеться в рамках VOGUE Fashion’s Night Out.
Редакція журналу VOGUE UA з-поміж фіналістів обере власного фаворита та вручить йому спеціальний приз – оплачену поїздку до Лондона та навчання на курсі fashion-ілюстрації у London College of Fashion (LCF).
Переможці IMAGO отримають професійні призи від офіційного дистриб’ютора Wacom в Україні – компанії «Новела».
FRESH FASHION DAY
Оргкомітет Ukrainian Fashion Week завжди підтримував молоді таланти та створював комфортні умови для їхнього зростання у сталі бренди. Саме тому 2000 року було створено Конкурс молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє», а у 2003 та 2006 роках проекти New Names та Fresh Fashion. І сьогодні логічним є створення окремої платформи для молодих дизайнерів у рамках Українського Тижня Моди.
Цього сезону Ukrainian Fashion Week презентує самодостатню платформу для молодого покоління – Fresh Fashion Day (17 жовтня). «Нова генерація» української моди отримає можливість показати свої колекції не тільки в окремий день, але й на окремому майданчику – КВЦ Парковий. Окрім професійних умов для демонстрації колекцій, молоді дизайнери отримають ще кілька спеціальних можливостей для розвитку.
Istituto Europeo di Design (IED) вчергове обере дизайнера, якому запропонує безкоштовне навчання у Мілані або Флоренції.
Сoncept store SMLXL та студія пошиття Fashion Production «STITCH» оберуть серед усіх учасників Fresh Fashion Day дизайнера, якому вручать грант на продакшн колекції сезону осінь-зима 2017-2018 та нададуть можливість її продажу у concept store SMLXL.
У програмі дня покази New Names: Daria Galushka, Sistan VARVARA, SADOVSKAYA for Gepur, Niki’s, DIA, DIHTYAR. А також 10 брендів Fresh Fashion, які вже мають досягнення в Україні та за її межами, а саме: LAKSMI by Maryana Steshenko, Nadia YURKIV, ROUSSIN by Sofia Rousinovich, CHUYKO, Holly by Timkova-Liakhovska, SaZhina, Dastish Fantastish, J.Perekriostova, Kir-Khartley. Крім того, Fresh Fashion Day прийматиме білоруського дизайнера – Tikota Unique. У свою чергу український бренд ROUSSIN by Sofia Rousinovich візьме участь у Belarus Fashion Week.
МІЖНАРОДНА ПРОГРАМА FASHION DNA
Британська Рада в Україні та Ukrainian Fashion Week продовжують спільну програму Fashion DNA, яка була заснована у 2015 році. Мета програми – відкривати, підтримувати та відзначати молодих талановитих fashion-дизайнерів, сприяючи появі міжнародних зв’язків та можливості отримати професійний досвід роботи поза межами України.
Новий етап програми Fashion DNA розпочався у березні цього року. За результатами інтерв’ю молодих українських дизайнерів з ритейлерами та баєрами під час 38-го сезону Ukrainian Fashion Week було відібрано 8 брендів для участі у Business Support Programme: FROLOV, Yulia Yefimtchuk+, Jean Gritsfeldt, Ostel, Artem Klimchuk, Yana Chervinska, Lara Quint, Dzhus. Саме ці дизайнери змогли взяти участь в освітній програмі Business Support Programme, яка відбулася у червні 2016 року. Бізнес-воркшопи для восьми дизайнерів провели британські консультанти: Katie Rose – засновниця та бізнес-консультант аґенції The Bridge Co. та Krista Grundane – фахівець з продажів британського бренду Teatum Jones, асистент з продажів бренду Tom Ford.
Фіналом освітньої програми стане творчий «іспит» для дизайнерів – створення вітрин для провідних мультибрендових магазинів та concept store, які продають одяг українських дизайнерів: Asthik, Corner Concept Store та XXWHYISM. Вітрини було розроблено під керівництвом британського декоратора Філіппа Купера та буде презентовано напередодні Ukrainian Fashion Week.
Нова програма Fashion DNA стартувала під час щорічної Best Fashion Awards 2016. Вже вдруге було вручено Премію «Відкриття року» за підтримки Британської Ради в Україні. Нагорода відзначає найкращого молодого дизайнера року. Переможниця цьогорічної Премії дизайнерка Вікторія Баланюк (бренд Flow The Label) отримала оплачену поїздку до Лондона та участь у міжнародній платформі – International Fashion Showcase у лютому 2017 року під час London Fashion Week.
Програма 39-го Ukrainian Fashion Week насичена багатьма подіями, з частиною яких ми змогли ознайомити fashion-спільноту на сторінках офіційного прес-релізу. За всіма подробицями можна стежити на сайті УкраїнськогоТижня Моди fashionweek.ua.