
У новому рекламному відео АЛЛО показують радісні емоції з приводу простих речей, які раніше сприймалися як належні: сонце і свіже повітря, листя на деревах і сміх друзів.
Це те, від чого зараз перехоплює дух.
“Карантин змусив всіх нас сильно стресувати, і кожен шукав свої варіанти релаксу, а наш асортимент товарів у цьому всіляко сприяв. Кожен мріяв вирватися з дому подалі. Але зізнаймося, що після таких обмежень навіть невеликому послабленню карантинних заходів всі радіють, мов діти.” – коментує Артур Матковський, Chief Marketing Officer АЛЛО.
Слоган нової рекламної кампанії “Радіти як діти” базується на інсайті більшості – тих, хто мріє сказати: “Карантин, до побачення!”.
Проект реалізований командами АЛЛО та Clever studio.
АЛЛО:
Chief Marketing Officer: Артур Матковський
Head of Marketing Communications: Ольга Яшина
Creative Head: Світлана Проців
Clever studio:
Director/ DOP: Михайлусь Ілья
Producer: Корецька Валерія; Карпенко Сергій
Art-department: Черевко Іван
Make-up: Белошапка Інна
Stylist: Казакова Олена
Casting: JAM Studio
Post production: Кочур Юрій