Уяви, що одним Тиць ти можеш купити все, що завгодно. Від смарт-техніки до продуктових наборів. Відтепер на allo.ua є цілий вагон всього, причому на відстані одного Тиць у смартфоні.
Про це розповідає нове національне промо: ТИЦЯЙ В СМАРТФОН — товарів ВАГОН, створене спільно з креативним агентством Tabasco. З 30.07.2020 промо можна побачити на сайті АЛЛО, в соціальних мережах, офлайн-магазинах і на вулицях міст України.
Ролик знятий у вже рідному для АЛЛО фанкового-тікточному стилі: герої співають “Ти-ти-тиць”, тицяють у смартфон, і до них мчить поїзд товарів з машиністом-пальцем за кермом. Не бачите палець? А ви придивіться.
Артур Матковський, Chief Marketing Officer АЛЛО, щодо обраної стратегії:
“Ми почали розширювати товарні категорії, які до цього були не типовими для АЛЛО: одяг, канцтовари, аксесуари та мільйони інших. Є бажання розповісти про різноманітність товарiв, та дуже простий досвід їх придбання на сайті, або в магазині, економлячи час та зусилля. Робити покупки за таких умов дуже приємно”.
Нагадаємо, що АЛЛО — мережа магазинів техніки, що працює на ринку України 22 роки. За цей час АЛЛО збудували найбільшу роздрібну мережу з понад 300 магазинів та точок видачі інтернет-замовлень і стали лідерами ринку, тому саме час летіти далі і підкорювати нові простори. Тепер АЛЛО — повноцінний маркетплейс, тобто платформа, на якій є можливість купити цілий вагон всього.