Сьогодні, коли ми вже майже рік живемо під пресом всесвітньої пандемії, і обмежені карантином у будь-якому самовираженні, у отриманні якихось, уже звичних нам радощів від поїздок у відпустку, від походів у кіно, театр, в басейн чи на стадіон, важко отримати щось насправді приємне для себе.
Ми не можемо вільно дихати, бо це загрожує і нам самим, і оточуючим небезпекою захворювання. Ми не можемо спокійно їздити в транспорті, чи навіть просто прогулюватись по вулиці, ходити в парки. Літо пройшло майже без походів у ліс чи на річку, мало хто зміг побувати на морі, чи відвідати музеї в країні, куди мріяв раніше поїхати.
Навіть в магазинах ми тепер буваємо рідко – лише ходимо за продуктами. Не просто так жити, але ми мусимо звикати і брати від такого навіть закритого життя все, що можна, аби отримувати якісь гарні емоції. І такі емоції можна знайти, якщо побувати, наприклад, у відомому столичному ТРК «Проспект». Там і сьогодні не забувають про своїх клієнтів і роблять по можливості все, що лиш може їх порадувати. Тут часто відбуваються відкриття і презентації різних нових брендів, адже ще ніхто не відмінив шопінг, як те, що приносить людям задоволення.
І нещодавно тут знову відбулось відкриття яскравого бренду – це FLO – одна з найочікуваніших новинок тенет-міксу, який представляє великий перелік відомих турецьких виробників взуття. Це такі бренди, як Lumberiak sport, Polaris, Doskers by Gerli і інші. Крім великого вибору спортивного взуття, компанія надала великі знижки до свого відкриття на весь асортимент, представлений в магазині. Адже команда FLO завжди відчуває і дотримується трендів ринку, і відслідковує потреби у відповідних сегментах спортивної моди. Також у магазині створена і працює навігація, яка орієнтує гостей відносно розміщення відповідних моделей за стилями.
Вихід на український ринок ще однієї турецької компанії, незважаючи на пандемію і карантин, радує як СEO Arricano, до якого належить ТРК «Проспект», так і представників турецької сторони, але, в першу чергу, українських покупців. Адже продукція цього демократичного бренду користується попитом і повагою у багатьох країнах. І українці теж заслуговують на можливість користуватись цим брендом.
То ж, дуже приємно нині буде відвідати цей великий і яскравий магазин зі зручно організованою викладкою товарів, де враховано смаки всіх аудиторій покупців. Є тут жіночий і чоловічий відділи, також спортивні відділи для тих і інших, враховано і дитячу аудиторію. І, звичайно, на першому плані тут обов’язкове дотримання безпеки покупців: звернення до покупців з проханням приміряти взуття по одній людині у спеціальних зонах можна побачити на інформаційних постерах. Тут зручно розміщені комфортні пуфи і стільці. Є і окремий стенд з конс’юмерською інформацією та описом позначувальних символів щодо того, з якoго матеріалу виготовлене взуття.
Приємно відзначити, що магазин має гарний стиль оформлення, широкий асортимент продукції та дотримується високих стандартів сервісу компанії FLO.